Abi

Klienditeenindus
E-R 8.30-19.00 ja L-P 8.30-17.00
Klientide teenindamine kontoris toimub vaid eelneval kokkuleppel!
Tasuta lühinumber 1241
Kõned tavatariifi alusel 662 0502
Maksete tagastamine
Palume tagasimaksed sooritada mugavalt läbi kasutajakeskkonna pangalingi.
Käsitsi maksete sooritamisel palume kasutada allolevaid rekvisiite:
Saaja: BB Finance OÜ
Kontonumber: (LHV) EE457700771005124155
Kirjuta meile



Korduma kippuvad küsimused
Laenutaotluse esitamine
-
Kuidas saab isikut tuvastada?
Isikusamasuse tuvastamist saad teha läbi kasutajakeskkonna, kasutades selleks Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardi lahendust. Nende võimaluste puudumisel võta ühendust meie klienditeenindusega.
-
Kui suure summa peale saan taotluse esitada?
Krediiditaotluse saab esitada oma krediidilimiidi piires, maksimaalselt 5000 €.
-
Kuidas saan edastada pangakonto väljavõtte?
Pangakonto väljavõtte saad meile edastada läbi kasutajakeskkonna, vajutades sobiva panga ikoonile või laadides väljavõte üles BDOC/DDOC formaadis.
-
Kui pikk peab olema pangakonto väljavõte?
Pangakonto väljavõte peab olema vähemalt viimase 4 kuu oma.
-
Kui mul on mitu kontot mitmes pangas?
Selleks, et saaksime hinnata sissetulekuid ja ka finantskohustusi õigetel alustel, palume edastada kõikide kontode ja pankade väljavõtted.
-
Kui mul on konto välispangas?
Palume sellisel juhul edastada pangakonto väljavõte info@raha24.ee aadressile, samuti viimase 4 kuu seisuga.
-
Kuidas edastada taotlus ilma pangakonto väljavõtteta?
Ilma pangakonto väljavõtteta on võimalik laenu taotleda kui annad Eesti.ee riigiportaalis loa teha meil automaatpäringuid sissetulekute kohta läbi e-MTA. Ava e-MTA juhend.
-
Kuidas saan esitatud taotlusest loobuda?
Laenutaotluse tühistamiseks palun võta ühendust meie klienditeenindusega.
-
Kas saan olemasolevale krediidile esitada lisataotluse?
Jah, pakume ka lisalaenu teenust. Sul on võimalik esitada lisalaenu taotlus oma krediidilimiidi ulatuses ning taotluse saad esitada kasutajakeskkonnas. Lisalaenu puhul arvestatakse kehtiva laenu põhiosa ning kasutatud aja eest intressid uude lepingusse.
Krediidi väljastamine
-
Kas saan taotletud summa kohe kätte?
Peale laenupakkumise vastu võtmist toimub kohene väljamakse kliendi pangakontole. Parimal juhul saab klient laenusumma kätte mõne minuti jooksul. Täpne ülekande kiirus sõltub siiski kliendi kodupangast.
-
Kas krediiti väljastatakse minu isiklikule arvelduskontole?
Jah, Raha24 väljastab krediiti vaid krediiditaotleja isiklikule arvelduskontole.
Krediidi tagastamine
-
Kuidas saan krediiti tagastada?
Tagasimakse sooritamiseks on sul kaks võimalust. Esiteks on sul on võimalik mugavalt ning kiirelt sooritada tagasimakse läbi kasutajakeskkonna, valides selleks sobiv pangalink. Makse jõuab meie süsteemi koheselt ning vajadusel saad esitada uue krediiditaotluse. Teiseks saad sooritada tavamakse läbi oma internetipanga, kasutades arvel kajastatud rekvisiite.
-
Kas saan laenu tagastada ka ennetähtaegselt?
Jah. Laenu ennetähtaegseks tagastamiseks on sul vajalik siseneda kasutajakeskkonda ning valida menüüst „Ennetähtaegne tagastamine“.
Andmete muutmine
-
Kuidas saan vahetada telefoninumbrit?
Telefoninumbrit on võimalik vahetada Raha24 iseteeninduskeskkonnas valides menüüst "Minu andmed".
-
Kuidas saan vahetada perekonnanime?
Perekonnanime muutmiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega.
-
Kuidas saan muuta oma tegevusala?
Tegevusala muutmiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Makseraskused
-
Mida teha kui mul on tekkinud makseraskused?
Makseraskuste korral soovitame võtta ühendust meie personaalse laenunõustajaga numbril 66 20 502 või e-maili aadressil info@raha24.ee
-
Kas mu nõue edastatakse kohe inkassole, kui olen maksega hilinenud?
Ei, esmalt üritame saavutada kokkulepet kliendiga kohustuse täitmise osas ning pakkuda omalt poolt lahendusi. Samuti eeldame kliendilt aktiivset tegutsemist makseprobleemide lahendamiseks.
-
Kuidas saan taotleda maksepuhkust?
Maksepuhkuse taotlemiseks edasta meile taotlemise alus (tõend töölt koondamise või haigestumise kohta) ning 4 kuu pangakonto väljavõte aadressile info@raha24.ee.
-
Kuidas saada ametlikku tõendit tasutud laenu kohta?
Tõendi tellimiseks sisene kasutajakeskkonda ning vali menüüst „Tõendid“. Tõendi saad kasutajakeskkonnast koheselt alla laadida ja lisaks saadetakse see sulle ka e-postile.
Ei leidnud vastust?
Kui sa ei saanud oma küsimusele vastust KKK rubriigist, siis võta ühendust klienditeenindusega telefonil+372 662 0502 või e-posti aadressil info@raha24.ee. Meie klienditugi töötab iga päev. Tööpäeviti kl 8.30-19.00 ja nädalavahetuseti kl 8.30-17.00


Laenumakse kalkulaator
Arvutus on ligikaudne ja võib erineda sulle pakutavatest tingimustest!
Raha24 - Sinu usaldusväärne finantspartner

Raha24 - Sinu usaldusväärne finantspartner
Küsi laenupakkumine täna!
-
Kiire vastus taotlusele
-
Liigseid andmeid ei küsita
-
Teenus avatud 24/7