Abi
Klienditeenindus
E-R 8.30-19.00 ja L 10.00-15.00
Kontoris teenindame kliente vaid eelneval kokkuleppel!
Tasuta lühinumber 1241
Kõned tavatariifi alusel 662 0502
info@raha24.ee
Osamaksete tasumine
Palume tagasimaksed sooritada mugavalt läbi kasutajakeskkonna pangalingi.
Käsitsi maksete sooritamisel palume kasutada allolevaid rekvisiite:
Saaja: BB Finance OÜ
Kontonumber: EE457700771005124155 (LHV)
Makseraskuse korral võta meiega koheselt ühendust, sest nõustamise käigus on võimalik leida sobiv lahendus. Rohkem infot, kuidas toimida makseraskuse korral.
Kirjuta meile
Korduma kippuvad küsimused
Laenutaotluse esitamine
-
Kuidas saab isikut tuvastada?
Isikusamasust saad tõestada meie kasutajakeskkonnas, kasutades selleks Smart-ID, mobiil-ID või ID-kaardi lahendust.
Täiendava turvameetmena oleme kasutusele võtnud Veriff tuvastamise, mille käigus tuleb teha foto nii endast, kui ka isikut tõendava dokumendi mõlemast poolest.
Küsimuste korral võta ühendust meie klienditeenindusega.
-
Kui suure summa peale saan taotluse esitada?
Krediiditaotluse saab esitada oma krediidilimiidi piires, maksimaalselt 10 000 €.
-
Kuidas saan edastada pangakonto väljavõtte?
Pangakonto väljavõtte saad meile edastada läbi kasutajakeskkonna, vajutades sobiva panga ikoonile või laadides väljavõtte üles BDOC/DDOC formaadis.
-
Kui pikka perioodi peab pangakonto väljavõte kajastama?
Pangakonto väljavõte peab kajastama vähemalt viimast 7 kuud.
-
Kui mul on mitu kontot mitmes pangas?
Selleks, et saaksime hinnata sissetulekuid ja ka finantskohustusi õigetel alustel, palume meile saata kõigi kontode väljavõtted.
-
Kui mul on konto välispangas?
Aktsepteerime vaid Eestis tegutsevate pankade väljavõtteid.
-
Kuidas saata taotlus ilma pangakonto väljavõtteta?
Ilma pangakonto väljavõtteta on võimalik laenu taotleda, kui annad Eesti.ee riigiportaalis loa teha meil automaatpäringuid sissetulekute kohta läbi e-MTA. Ava e-MTA juhend.
-
Kuidas saan esitatud taotlusest loobuda?
Laenutaotluse tühistamiseks palun võta ühendust meie klienditeenindusega.
-
Kas saan esitada taotluse senise krediidilimiidi suurendamiseks?
Jah, pakume ka lisalaenu teenust. Sul on võimalik esitada lisalaenu taotlus oma krediidilimiidi ulatuses ning taotluse saad esitada kasutajakeskkonnas. Lisalaenu puhul arvestatakse kehtiva laenu põhiosa ning kasutatud aja eest intressid uude lepingusse.
Krediidi väljastamine
-
Kas saan taotletud summa kohe kätte?
Pärast laenupakkumise vastuvõtmist kantakse laenusumma kohe kliendi pangakontole. Parimal juhul saab klient laenusumma kätte mõne minuti jooksul. Täpne ülekande kiirus sõltub siiski kliendi kodupangast.
-
Kas krediiti väljastatakse minu isiklikule arvelduskontole?
Jah, Raha24 väljastab krediiti vaid krediiditaotleja isiklikule arvelduskontole.
Krediidi tagastamine
-
Kuidas saan krediiti tagastada?
Tagasimakse sooritamiseks on sul kaks võimalust. Esiteks on sul võimalik mugavalt ning kiirelt sooritada tagasimakse läbi kasutajakeskkonna, valides selleks sobiva pangalingi. Makse jõuab meie süsteemi koheselt ning vajadusel saad esitada uue krediiditaotluse. Teiseks saad sooritada tavamakse läbi oma internetipanga, kasutades arvel kajastatud rekvisiite.
-
Kas saan laenu tagastada ka enne tähtaega?
Jah. Laenu ennetähtaegseks tagastamiseks on sul vaja siseneda kasutajakeskkonda ning valida menüüst „Ennetähtaegne tagastamine“.
Andmete muutmine
-
Kuidas saan muuta kontaktandmeid?
Kontaktandmeid on võimalik muuta Raha24 iseteeninduskeskkonnas, valides menüüst „Minu andmed".
-
Kuidas saan muuta finantsandmeid?
Finantsandmeid on võimalik muuta Raha24 iseteeninduskeskkonnas, valides menüüst „Minu andmed".
-
Kuidas saan vahetada perekonnanime?
Perekonnanime muutmiseks võta ühendust meie klienditeenindusega.
Makseraskused
-
Mida teha, kui mul on tekkinud makseraskused?
Makseraskuste korral soovitame võtta ühendust meie personaalse laenunõustajaga numbril 662 0502 või e-posti aadressil info@raha24.ee.
Rohkem infot, kuidas käituda makseraskuste korral.
-
Kas mu nõue edastatakse kohe inkassole, kui olen maksega hilinenud?
Ei, esmalt üritame saavutada kokkulepet kliendiga kohustuse täitmise osas ning pakkuda omalt poolt lahendusi. Samuti eeldame kliendilt aktiivset tegutsemist makseprobleemide lahendamiseks.
-
Kuidas saan taotleda maksepuhkust?
Maksepuhkuse taotlemiseks edasta meile taotlemise alus (tõend töölt koondamise või haigestumise kohta) ning 7 kuu pangakonto väljavõte aadressile info@raha24.ee.
-
Kuidas saada ametlikku tõendit tasutud laenu kohta?
Tõendi tellimiseks sisene kasutajakeskkonda ning vali menüüst „Tõendid“. Tõendi saad kasutajakeskkonnast koheselt alla laadida ja lisaks saadetakse see sulle ka e-postile.
Ei leidnud vastust?
Kui sa ei saanud oma küsimusele vastust KKK rubriigist, siis võta ühendust klienditeenindusega telefonil +372 662 0502 või e-posti aadressil info@raha24.ee. Meie klienditugi on avatud tööpäeviti kl 8.30-19.00 ja laupäeviti kl 10.00-15.00
Laenumakse kalkulaator
Arvutus on ligikaudne ja võib erineda sulle pakutavatest tingimustest!
Raha24 – sinu usaldusväärne finantspartner
Raha24 – sinu usaldusväärne finantspartner
Küsi laenupakkumist juba täna!
- Kiire vastus taotlusele
- Liigseid andmeid ei pärita
- Teenus avatud 24/7