Korduvad küsimused
Siit leiad kiirelt vastused tekkinud küsimustele
LAENUTAOTLUSE ESITAMINE
Kuidas saab isikut tuvastada?
Isikusamasuse tuvastamist saad teha nüüd mugavalt läbi kasutajakeskkonna, kasutades selleks Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardi lahendust. Nende võimaluste puudumisel võta meie klienditeenindusega ühendust.
Kui suure summa peale saan taotluse esitada?
Krediiditaotluse saab esitada oma krediidilimiidi piires, maksimaalselt 5000 €.
Kuidas saan edastada pangakonto väljavõtte?
Pangakonto väljavõtte saad meile edastada läbi kasutajakeskkonna, vajutades sobiva panga ikoonile või laadides väljavõte üles BDOC/DDOC formaadis.
Kui pikk peab olema pangakonto väljavõte?
Pangakonto väljavõte peab olema vähemalt viimase 4 kuu oma.
Kui mul on mitu kontot mitmes pangas?
Selleks, et saaksime hinnata Sinu sissetulekuid ja ka finantskohustusi õigetel alustel, palume edastada kõikide kontode ja pankade väljavõtted.
Kui mul on konto välispangas?
Palume sellisel juhul edastada pangakonto väljavõte info@raha24.ee aadressile, samuti viimase 4 kuu seisuga.
Kuidas edastada taotlus ilma pangakonto väljavõtteta?
Ilma pangakonto väljavõtteta on võimalik laenu taotleda:
kui annad Eesti.ee riigiportaalis loa teha meil automaatpäringuid Sinu sissetulekute kohta läbi e-MTA. Vaata juhendit!
Kuidas saan esitatud taotlusest loobuda?
Laenutaotluse tühistamiseks palun võta ühendust meie klienditeenindusega.
Kas saan olemasolevale krediidile esitada lisataotluse?
Jah, pakume ka lisalaenu teenust. Sul on võimalik esitada lisalaenu taotlus oma krediidilimiidi ulatuses ning taotluse saad esitada kasutajakeskkonnas. Lisalaenu puhul arvestatakse kehtiva laenu põhiosa ning kasutatud aja eest intressid uude lepingusse.
KREDIIDI VÄLJASTAMINE
Kas saan taotletud summa kohe kätte?
Jah saab, paari minuti jooksul
Kas krediiti väljastatakse minu isiklikule arvelduskontole?
Jah, Raha24 väljastab krediiti vaid krediiditaotleja isiklikule arvelduskontole.
KREDIIDI TAGASTAMINE
Kuidas saan krediiti tagastada?
Tagasimakse sooritamiseks on Sul kaks võimalust. Esiteks on Sul on võimalik mugavalt ning kiirelt sooritada tagasimakse läbi kasutajakeskkonna, valides selleks sobiv pangalink. Makse jõuab meie süsteemi koheselt ning vajadusel saad esitada uue krediiditaotluse. Teiseks saad sooritada tavamakse läbi oma internetipanga, kasutades arvel kajastatud rekvisiite.
Kas saan laenu tagastada ka ennetähtaegselt?
Jah. Laenu ennetähtaegseks tagastamiseks on Sul vajalik siseneda oma krediidikontosse ning valida menüüst „Ennetähtaegne tagastamine“.
ANDMETE MUUTMINE
Kuidas saan vahetada telefoninumbrit?
Telefoninumbrit on võimalik vahetada meie kodulehel www.raha24.ee, sisenedes iseteeninduskeskkonda ja valides alammenüüst "Minu andmed". Muudatuste tegemisel palun salvestage need vajutades ankeedi all olevat nuppu "Salvesta".
Kuidas saan vahetada perekonnanime?
Perekonnanime muutmiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Kuidas saan muuta oma tegevusala?
Tegevusala muutmiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega.
MAKSERASKUSED
Mida teha kui mul on tekkinud makseraskused?
Makseraskuste korral soovitame võtta ühendust meie personaalse laenunõustajaga numbril 66 20 502 või e-maili aadressil info@raha24.ee
Kas mu nõue edastatakse kohe inkassole, kui olen maksega hilinenud?
Ei, esmalt üritame saavutada kokkulepet kliendiga kohustuse täitmise osas ning pakkuda omalt poolt lahendusi. Samuti eeldame kliendilt aktiivset tegutsemist makseprobleemide lahendamiseks.
Kuidas saan taotleda maksepuhkust?
Maksepuhkuse taotlemiseks edasta meile taotlemise alus (tõend töölt koondamise või haigestumise kohta) ning 4 kuu pangakonto väljavõte aadressile info@raha24.ee Maksepuhkuse väljastamise kohta saad rohkem lugeda siit: https://raha24.ee/et/vastutustundlik-laenamine/maksepuhkus/
Kuidas saada ametlikku tõendid tasutud laenu kohta?
Tõendite tellimiseks edasta oma soov info@raha24.ee aadressile ning kirjuta kindlasti juurde, kellele peab olema tõend adresseeritud. Tõend koostatakse 3 tööpäeva jooksul.
Kui Sa ei saanud oma küsimusele vastust KKK rubriigist, siis võta ühendust klienditeenindusega telefonitsi +372 662 0502 või meilitsi info@raha24.ee. Meie klienditugi töötab iga päev. Tööpäeviti kl 8.30-19.00 ja nädalavahetuseti kl 8.30-17.00