Korduma kippuvad küsimused





Andmete muutmine

Kuidas saan vahetada telefoninumbrit?
Telefoninumbrit on võimalik vahetada meie kodulehel www.raha24.ee, sisenedes iseteeninduskeskkonda ja valides alammenüüst "Minu andmed". Muudatuste tegemisel palun salvestage need vajutades ankeedi all olevat nuppu "Salvesta".
Kuidas saan vahetada perekonnanime?
Perekonnanime muutmiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@raha24.ee või numbril 1241.
Kuidas saan muuta oma tegevusala?
Tegevusala muutmiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@raha24.ee või numbril 1241.

Krediiditaotluse esitamine

Kui suure summa peale saan taotluse esitada?
Krediiditaotluse saab esitada oma krediidilimiidi piires, maksimaalselt 3000€. Juhul, kui Sinu krediidilimiit on alla 3000€, siis on Sul võimalik kasutajakeskkonnas taotleda krediidilimiidi suurendamist.
Kas saan olemasolevale krediidile esitada lisataotluse?
Jah, pakume ka lisalaenu teenust. Sul on võimalik esitada lisalaenu taotlus oma krediidilimiidi ulatuses ning taotluse saad esitada kasutajakeskkonnas. Lisalaenu puhul arvestatakse kehtiva laenu põhiosa ning kasutatud aja eest intressid uude lepingusse.

Krediidi väljastamine

Kas saan taotletud summa kohe kätte?
Krediiditaotluse esitamisel menetletakse sinu taotlust ning tehakse väljamakse 2 tööpäeva jooksul. Tellides kiirmakse, saad aga ülekande 1 tunni jooksul.
Kuidas tellida kiirmakset?
Kiirmakse tellimiseks saada sõnum sisuga LAEN numbrile 1241. Kiirmakset saab tellida vaid meie lahtiolekuaegadel, E-R 8.15-21.45 ning L-P 10.15-19.45. Kiirmakse teenustasu lisatakse Sinu arvele juurde.
Kas krediiti väljastatakse minu isiklikule arvelduskontole?
Jah, Raha24 väljastab krediiti vaid krediiditaotleja isiklikule arvelduskontole.

Krediidi tagastamine ja pikendamine

Kuidas saan krediiti tagastada?
Tagasimakse sooritamiseks on Sul kaks võimalust. Esiteks on Sul on võimalik mugavalt ning kiirelt sooritada tagasimakse läbi kasutajakeskkonna, valides selleks sobiv pangalink. Makse jõuab meie süsteemi koheselt ning vajadusel saad esitada uue krediiditaotluse. Teiseks saad sooritada tavamakse läbi oma internetipanga, kasutades arvel kajastatud rekvisiite.
Kas saan kohustuse tähtaega ka pikendada?
Jah, kohustuse tähtaega on võimalik ka pikendada. Pikendamiseks pead Sa sisenema kasutajakeskkonda, valima välja mitmeks päevaks Sa soovid pikendada ning sooritama pikendusmakse. Pikendamise puhul tühistatakse pikendamise päevaks tekkinud viivised.
Kas saan laenu tagastada ka ennetähtaegselt?
Jah. Laenu ennetähtaegseks tagastamiseks on Sul vajalik siseneda kasutajakeskkonda ning valida menüüst „ Minu kohustused“ alamenüü „ Ennetähtaegne tagastamine“. Sulle kuvatakse tänaseks päevaks tasumisele kuuluvat summat, mida saad mugavalt tasuda kasutades erinevaid pangalinke.

Makseraskused

Mida teha kui mul on tekkinud makseraskused?
Makseraskuste korral soovitame tungivalt võtta ühendust meie krediidihalduse osakonnaga numbril 56 88 77 62 või krediidihaldus@raha24.ee
Kas mu nõue edastatakse kohe inkassole, kui olen maksega hilinenud?
Ei, esmalt üritame saavutada kokkulepet kliendiga kohustuse täitmise osas ning pakkuda omalt poolt lahendusi. Samuti eeldame kliendilt aktiivset tegutsemist makseprobleemide lahendamiseks.